megmacizva

Téged is megmaciztak már? Találkoztál személyesen a legendás Medvesráccal? Netán egy egyszerű klón próbált Medvesrác helyébe lépni? Ki vele! Írj emailt a medveblog kukac gmail pont com címre!

Ezt brummogtátok

  • dzsin5: mit kell ennyit parázni? ez csak 1 ingyenélő. lazacra vadászik, ti meg nem kaptátok be a horgát (2011.10.12. 13:05) Azt hitte, szexpartiba jött
  • LaCaa: @Szivcsiszilvike @SzakeNber A nickeitekből ítélve biztosan nagyon értelmes emberek lehettek. Nem á... (2011.10.09. 12:02) Mi a maci?
  • RIPSteveJobs: Hallottam már erről, de azt hittem valaki csak vetít. Mindenesetre Steve Jobs él!!! (2011.10.08. 22:21) Még egy vázát is levert a gyík
  • Szívcsiszilvi: Szívás (2011.10.06. 18:17) Macikávét kért
  • Szívcsiszilvi: Ez durva. Kb. t percig néztem a képet mire leesett hogy mi az. primkó ez a csaj eléggé (2011.10.06. 18:15) Komoly volt, ahogy szívószállal itta a vébékát

Címkék

2011.10.05. 10:22 Medvevadász

Komoly volt, ahogy szívószállal itta a vébékát

 

Az alábbi levélben semmiféle változtatást nem eszközöltem. Azt hiszem, magáért beszél. Rég láttam ennyi szmájlit és rövidítést egy helyen (a kis képecskéről nem is beszélve). Aki végigolvassa kitartást, aki nem, megértem.
Nem hiszem, hogy az igazi Medvesrác volt jelen a partiban, de hát ki tudhatja.
 
 
 
Szijja Medvevadász! ♥♥♥  
 
 
Azért írok, mert a mi buleszunkat is megbrumizta a Medvesrác! J))))))) Nyári partiiit csináltunk a csajokkal, amire meghívtúnk egy csomó mindenkit a suleeból.
Nah, szal ment a bulee aztán egyszer jött a Medvesrác. J LOL Már tökre vártuk hogy jöjjön el komolyan mint a kisgyerkek a mikúlást.
A srácok először meg akarták werni, mert akkor már híres volt :S , de végül visza tudtuk őket fogni hogy inkább ne verjék meg a brumit. 8-D
Egykét bevállalósabb csajszi kérdezte tőle hogy mizu van meg honnan tudot a buleeról de nem mondta meg. Mondjuk sztem száz hogy faceről. Nyáron nem nagyon beszélünk máshol, max. cseten de azt meg nem látja 8)
Nah a szőre az ilyen sima barna volt, nem volt benne semmi extra. A feje télleg hatttalmas volt :D Komoly volt, ahogy a szívószálon keresztül itta a vébékátt XDXD
Persze mindenki azt nézte hogy mikor lessz már éjfél és akk elvileg meg kell mútatnia magát a Medvesrácnak.
 
............(...(`.-``'´´-.´)...)..........
..............)......--.......--....(...........
...........
/......(o..._...o)....\..........
.............\.........(..0..)...............
..........__.`.-._...'='.._.-.´.__.......
.....
.......'#.'#.,.--.,.#'.#.'....\.....
.......\__))..........'#'......... ((__/.....
__xxxxxxxxxxx______xxxxxxxxxx
_xxxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
__xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_______xxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxx
 
 
Kábé olyan féltizenkettő lehetett amikor egyszer csak odament az ajtóhoz és futásnak eredt :S :’( Én meg páran futottunk utána de nem tudtuk utólérni, mert szandálba elég nehéz fútni a fiúkat meg annyira nem érdekelte szerintem féltékenyek rá hogy a Medvesrácot szeretjük.
<3esen megnézetm volna ki az de sajnos sokkal éjfél előtt elrohant L(((
Másnap amikor beszéltünk róla csomóan nem akarták elhini hogy tényleg megmaccantották a bulit de inkább csak irigyek lehettek ránk miata.
Amióta voltez a buli azóta nézegetem a netet hátha rábukkanok valami fontos infora ami alapján kiderül ki a Medvesrác de nem igazán találtam semmit. :O
Ide azért irtam mert ez gyűjti össze a sztorikat és általában csak a romkocsmákba lehet hallani ilyen mende-mondákat. :S
Remélem eccer majd sikerül kideríteni ki az mert szerintem elég celeb hozzá
 
XXXOOOO♥♥♥
lávcsy,
 
Cinty

2 komment

Címkék: tini medvesrác fake gyanús


A bejegyzés trackback címe:

https://megmacizva.blog.hu/api/trackback/id/tr733279589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szívcsiszilvi 2011.10.06. 18:15:42

Ez durva. Kb. t percig néztem a képet mire leesett hogy mi az. primkó ez a csaj eléggé
süti beállítások módosítása