megmacizva

Téged is megmaciztak már? Találkoztál személyesen a legendás Medvesráccal? Netán egy egyszerű klón próbált Medvesrác helyébe lépni? Ki vele! Írj emailt a medveblog kukac gmail pont com címre!

Ezt brummogtátok

  • dzsin5: mit kell ennyit parázni? ez csak 1 ingyenélő. lazacra vadászik, ti meg nem kaptátok be a horgát (2011.10.12. 13:05) Azt hitte, szexpartiba jött
  • LaCaa: @Szivcsiszilvike @SzakeNber A nickeitekből ítélve biztosan nagyon értelmes emberek lehettek. Nem á... (2011.10.09. 12:02) Mi a maci?
  • RIPSteveJobs: Hallottam már erről, de azt hittem valaki csak vetít. Mindenesetre Steve Jobs él!!! (2011.10.08. 22:21) Még egy vázát is levert a gyík
  • Szívcsiszilvi: Szívás (2011.10.06. 18:17) Macikávét kért
  • Szívcsiszilvi: Ez durva. Kb. t percig néztem a képet mire leesett hogy mi az. primkó ez a csaj eléggé (2011.10.06. 18:15) Komoly volt, ahogy szívószállal itta a vébékát

Címkék

2011.10.07. 09:25 Medvevadász

Még egy vázát is levert a gyík

 

Nem elég, hogy valószínűleg az igazi Medvesráccal volt dolga Ricsinek és a bulizó népnek, még egy igazi csepeli házibuli rejtelmeibe is bepillantást nyerhetünk. Egyszer el kell jutnom egy ilyenbe. Azt mondják, csepelinek lenni életérzés.
A medveblog@gmail.com címre várom a meghívókat. Légyszi.

 

(kép innen: lakotelep.blogspot.com)

 

 

Csövi Medvevadász!
 
Csepelen is járt ez a medvegyerek. A Cservenkán volt egy haverom, az Imi névnapja, összeültünk először csak páran (úgy nyolcan, a keménymag). Piálgattunk meg tuningcuccokat nézegettünk a haver Coltjába.  
Aztán valahogy egyre többen voltunk, régi osztálytársak jelentek meg a színen, meg nagyjából mindenki bejött aki hallotta, hogy buli van. Nem tudom mikor meg ki kapcsolta be a zenét, de csutkára tekerve szólt a Pitbull.  
 
Biztos azért jöttek olyan sokan, mert nem volt semmi a városban meg az idő is olyan kurva fos volt, hogy mindenki inkább a szigeten maradt. Jó az, Csepel HC. Utálok ilyen nyálkás buzi időben hévezni meg átcaplatni fél Csepelen, főleg egyedül, de ezzel mindenki így van. A füstösök ilyenkor is portyáznak, nekik mindegy milyen idő van. Gecire nem akarok kéthavonta új telót venni.
Egész jó kis buli csappant hirtelen, már nem is fértünk el rendesen. Denszeltünk, ment a dörgölőzés rendesen, rá lehetett fogni a helyhiányra. Na meg a csajok is simulósak voltak.
Lassacskán kezdett amortizáló buli felé hajazni a szitu. Páran az erkélyről hugyoztak lefelé, egy csomóan meg felmentek a tetőre szmókolni meg ellenni. Reggelre az lett a chill, bár szerintem kurva hideg volt fent a dögléshez.
A takkernak biztos volt dolga másnap, az egész lépcsőházban voltak nyomai a bulinak. Amíg leértem a hatodikról, nagyjából négy hányás mellett mentem el. De hát ez van. Fiatalok vagyunk, jogunk van bulizni nem? Majd ha nyugdíjas leszek akkor én is takarítani fogom az unokám hányását ha zavar.
 
A buliban  a medvegyereket én már csak akkor vettem észre amikor a tánctéren majomkodott, nem tudom hogyan keveredett ide. Szerintem hévvel jött. Miért került volna Erzsébet felé?
A fél nappalit betöltötte az a retek jelmez, még kevesebb hely volt. Még egy vázát is levert a gyík (mondjuk nem volt kár érte, elég tré volt)
Fogalmam sem volt ki az a tag de nem is igazán akartam megtudni. Sose értettem ezeket a különcöket, akik ilyen faszságokat csinálnak. Le kell menni kondizni, futni, normális ruhákat hordani, hajat megcsinálni és akkor tetszeni fogsz a csajoknak, nem kell hozzá ilyen jelmez. A Jersey Shoreban sem jut eszébe senkinek ilyen gyökérség, mégis megdugnak mindenkit.
A gárék persze oda meg vissza voltak a medvétől. Ölelgették, meg fotókat csináltak telóval. Még aznap este telenyomták a fészt a fasz képekkel.
A Medvesrác meg persze szívesen vette őket a nyakába, meg emelgette őket a plafon felé. Igazi díszfasz volt.
Bevallom, nem is igazán törődtem vele, úgy voltam vele, hogy valami lúzer gyerek aki csak betévedt valahonnan.
Én nem álltam le egy helyen, ide-oda mászkáltam a tető a lépcsőház a konyha meg a nappali között. Egyszer mondjuk az erkélyen is voltam, én is lepisáltam az erkélyről, mert kibaszott hosszú sor volt a budira és hát sört azt ittam rendesen (tényleg, a Medvesrác hogy hugyozik?).   
 
Nem igazán tűnt fel, hogy lelépett, senkit nem érdekelt. A csajok még nyígtak valamit, hogy kíváncsiak lettek volna, hogy ki van a jelmezben, mert azt ígérte nekik, hogy éjfélkor megmutatja, csak ők nem nézték az órát. Aztán persze tovább gondolták a dolgokat és amikor már azt picsogták, hogy a Medvesrác csak kihasználta és átbaszta őket, mert az is csak egy férfi, akkor eljöttem. Nem tudom mivel baszta át őket, tudtommal egyiket sem csinálta meg. Aztán persze lehet, hogy igen, csak nem vallják be.
 
Ja, a kinézre barna volt, kábé velem egymagas (181 cm) és hát úgy nézett ki mint egy medve. Az arcához nem lehetett belátni egyrészt mert sötét volt, másrészt pedig nem vagyok buzi, hogy öt centiről nézegessem.
 
Ricsi

3 komment

Címkék: igazi medvesrác


A bejegyzés trackback címe:

https://megmacizva.blog.hu/api/trackback/id/tr943284376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MedveDrukker 2011.10.07. 11:07:16

Ez tényleg az igazi lehetett. Legalábbis a sztori meg a dátum alapján

SzakeNber 2011.10.07. 11:16:11

Én is csepeli vagyok, de az ilyen idióták miatt, mint a posztoló, nem vagyok rá büszke. Nagyjából minden hétvégén van egy hasonló kaliberű buli, nem lehet sem aludni, sem tévézni. ha meg szólsz nekik, annál hangosabbak. le kéne lőni mindegyiket. A tuningverdájukról nem is beszélve.

RIPSteveJobs 2011.10.08. 22:21:12

Hallottam már erről, de azt hittem valaki csak vetít. Mindenesetre Steve Jobs él!!!
süti beállítások módosítása