megmacizva

Téged is megmaciztak már? Találkoztál személyesen a legendás Medvesráccal? Netán egy egyszerű klón próbált Medvesrác helyébe lépni? Ki vele! Írj emailt a medveblog kukac gmail pont com címre!

Ezt brummogtátok

  • dzsin5: mit kell ennyit parázni? ez csak 1 ingyenélő. lazacra vadászik, ti meg nem kaptátok be a horgát (2011.10.12. 13:05) Azt hitte, szexpartiba jött
  • LaCaa: @Szivcsiszilvike @SzakeNber A nickeitekből ítélve biztosan nagyon értelmes emberek lehettek. Nem á... (2011.10.09. 12:02) Mi a maci?
  • RIPSteveJobs: Hallottam már erről, de azt hittem valaki csak vetít. Mindenesetre Steve Jobs él!!! (2011.10.08. 22:21) Még egy vázát is levert a gyík
  • Szívcsiszilvi: Szívás (2011.10.06. 18:17) Macikávét kért
  • Szívcsiszilvi: Ez durva. Kb. t percig néztem a képet mire leesett hogy mi az. primkó ez a csaj eléggé (2011.10.06. 18:15) Komoly volt, ahogy szívószállal itta a vébékát

Címkék

2011.09.08. 08:26 Medvevadász

Az elsők egyike

 

 
A levelet BMElektrik küldte, aki valószínűség szerint az első szemtanúk egyike lehet.
 
 
 
Helló Medvevadász!
 
 
Szerintem egyike vagyok azoknak a szerencséseknek, akik először pillanthatták meg a Medvesrácot.
2010 szeptemberében történt, az egyik csoporttársam szülinapi bulit rendezett az albérletében. Már este nyolc körül elég nagy tömeg volt, meg persze italoknak sem voltunk híján, így a hangulat is igencsak emelkedettre sikeredett.
Úgy zajlott minden, mint egy rendes, tisztességes házibuliban: ittunk, a lányok illegették magukat, mi meg próbáltunk csajozni. Közben piáltunk, táncoltunk… amit ilyenkor szokás.
Olyan tíz körül jelenhetett meg Medvesrác, hatalmas feje volt. Nem igazán tudta senki hova tenni őt, egyszer csak ott állt a táncparketten és idióta mozgással táncolt a zenére. Azért illően megtapsoltuk, hogy egy így jött el bulizni.
Páran odamentek hozzá, megkérdezték kit rejt a jelmez. Azt mondta, majd éjfélkor megtudjuk. Személy szerint én nem mentem oda hozzá, volt jobb dolgom is.
Most így utólag már kicsit bánom, örültem volna, ha hallhatom a hangját, nem minden nap találkozik legendával az ember, főleg úgy, hogy még nem is az.  
Ahogy körülnéztem, nekem az összes haverom ott volt, de maga a társaság elég szedett-vedett volt, úgyhogy a medve bárkinek lehetett az ismerőse. Szerintem az is volt. Honnan tudhatott volna a buliról?
Az ünnepelt sem tudta hova tenni Medvesrácot, bár a hetedik jéger után nem is ez volt a legnagyobb gondja. Neki is azt ígérte, hogy éjfélkor megmutatja ki ő.
A Medvesrác főként táncolt, meg mintha beszélgetett volna (nem igazán figyeltem rá, épp egy csajt fűztem).
            Már bőven eltelt éjfél, amikor valakinek feltűnt, hogy a medve lelépett. Körbenéztünk a lakásban, hátha a fürdőbe vagy a WC-be ment, de nem volt sehol. Arra gondoltam biztos már rég levette a jelmezt, elég szar lehet ilyen cuccban partizni.
A buli végül elég felejtősre sikeredett, ez az egész Medvesrácos dolog akkor jutott eszembe, amikor az egyetemen már mindenki erről beszélt.
            Ez lett volna a nagy találkozás.
 
Pacsi,
 
BMElektrik

Szólj hozzá!

Címkék: igazi medvesrác


A bejegyzés trackback címe:

https://megmacizva.blog.hu/api/trackback/id/tr313210653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása