megmacizva

Téged is megmaciztak már? Találkoztál személyesen a legendás Medvesráccal? Netán egy egyszerű klón próbált Medvesrác helyébe lépni? Ki vele! Írj emailt a medveblog kukac gmail pont com címre!

Ezt brummogtátok

  • dzsin5: mit kell ennyit parázni? ez csak 1 ingyenélő. lazacra vadászik, ti meg nem kaptátok be a horgát (2011.10.12. 13:05) Azt hitte, szexpartiba jött
  • LaCaa: @Szivcsiszilvike @SzakeNber A nickeitekből ítélve biztosan nagyon értelmes emberek lehettek. Nem á... (2011.10.09. 12:02) Mi a maci?
  • RIPSteveJobs: Hallottam már erről, de azt hittem valaki csak vetít. Mindenesetre Steve Jobs él!!! (2011.10.08. 22:21) Még egy vázát is levert a gyík
  • Szívcsiszilvi: Szívás (2011.10.06. 18:17) Macikávét kért
  • Szívcsiszilvi: Ez durva. Kb. t percig néztem a képet mire leesett hogy mi az. primkó ez a csaj eléggé (2011.10.06. 18:15) Komoly volt, ahogy szívószállal itta a vébékát

Címkék

2011.10.14. 09:37 Medvevadász

Nem engedtem be

Rövid, de annál több indulat és rejtett feszültség.

(kép innen: bigeastmeadow.wordpress.com)

 

Hello!

 

Hozzám is beállított a Medvesrác tavaly november körül. Szülinapi partit tartottam otthon, egy csomóan voltunk, szólt a zene, aztán jött a medve is.

Már tudtam, hogy kicsoda, elég gyakran járok igényesebb szórakozóhelyekre, ott meg a csocsóasztal körül állandóan erről volt szó, már rohadtul untam.

Lényeg, a lényeg, nem engedtem be. Illetve bejött magától, de elég rövid úton távozott. Nem fogja nekem ingyen inni a piám, még ajándékot se hozott.

A csajok persze egyből mondták, mekkora köcsög vagyok, de nem igazán érdekel. Én sem öltözök be vízilónak, vagy ahogy a Fluortomi gyerek, pingvinnek

Bár ezek után lehet, hogy rá kéne szokni.

 

Peti

Szólj hozzá!

Címkék: igazi medvesrác


A bejegyzés trackback címe:

https://megmacizva.blog.hu/api/trackback/id/tr653302135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása